Trainingen

Dit is een overzicht van het mogelijke aanbod van trainingen en workshops door de auteurs om het boek 101% IKTM daadwerkelijk in praktijk te helpen brengen.

Alle aanbod is zowel generiek als bedrijfsspecifiek te gebruiken. Uiteraard zijn er ook varianten mogelijk.

Prijzen en/of beschikbaarheid zijn op te vragen door een email te sturen.

 

Stoomcursus 101% IK

‘Laat zien waarom anderen voor jou moeten kiezen’

Duur 2 uur
Doelgroep Iedereen die aan de slag wil met zijn persoonlijke merk om vaker gekozen te worden, maar nog niet zeker weet of hij daar tijd in wil steken:

Behoefte: ‘ik wil eerst ‘s proberen of 101% IK wat is’

Belofte:           inspiratie en overtuiging die mensen bewust maakt wat mogelijk is om een sterk merk te worden

Bewijs:             energie van de trainers, kennis uit het boek

Opbouw Belang merkdenken

Sterke merken: onderscheidend, relevant en authentiek

Stap 1: merkidentiteit

Stap 2: eigenschappen dmv de egel

Stap 4: je huisstijlkenmerken

Opmerkingen Follow-up mbv website inrichten (karaktertest tbv identiteit en huisstijltip)

 

101% IK in 1 dag

‘Hoe anderen voor jou gaan kiezen’

Duur 2 dagdelen
Doelgroep Iedereen die aan de slag wil met zijn persoonlijke merk om vaker gekozen te worden en 1 dag wil investeren om op gang te komen met het boek

Behoefte: ‘ik ben niet zo’n zelfstarter, ik wil hulp bij het boek en zien hoe anderen het doen’

Belofte:           concrete handvatten hoe het boek in de praktijk uitwerkt door 4 van de 8 stappen samen met anderen te doen

Bewijs:             energie van de trainers, kennis uit het boek

Opbouw Belang merkdenken

Sterke merken: onderscheidend, relevant en authentiek

Stap 1: merkidentiteit

Stap 2: eigenschappen dmv kernkwadrant, merktemplate en egel

Stap 3: keuzes met de gouden cirkel en het businessmodelcanvas

Stap 4: huisstijlkenmerken en middelenwiel

Opmerkingen Voorbereiding mbv website: karaktertest en kernkwadrantenoefening

 

101% IK in 8 stappen

‘Ze gaan voor jou kiezen!’

Duur 2 dagen en terugkomochtend
Doelgroep Iedereen die aan de slag wil met zijn persoonlijke merk om vaker gekozen te worden en het hele boek wil ‘doen’ onder begeleiding

Behoefte: ‘leuk een boek, maar ik doe het liever met anderen samen en onder begeleiding’

Belofte:           samen met begeleiders en soortgenoten jouw persoonlijke merkplan maken

Bewijs:             energie van de trainers, kennis uit het boek

Opbouw Dag 1

Belang merkdenken

Sterke merken: onderscheidend, relevant en authentiek

Stap 1: merkidentiteit

Stap 2: eigenschappen dmv kernkwadrant, merktemplate en egel

Stap 3: keuzes met de gouden cirkel en het businessmodelcanvas

Stap 4: huisstijlkenmerken en middelenwiel

Dag 2

Recap merkidentiteit en merktemplate

Stap 4: OGSM

Stap 5: Stakeholders, beinvloeding en klantreis

Stap 7: persoonlijk leiderschap

Stap 8: context en imago

Terugkomdag

Stap 6: herijken

Een merk is nooit af!

Opmerkingen Voorbereiding mbv website: karaktertest en kernkwadrantenoefening

Tussen dag 2 en terugkomdag: merkimago-onderzoek