101% Roel

Uiteraard volgen we zelf ook de acht stappen om tot een persoonlijk merk te komen. Lees hier de introductie en hieronder mijn acht stappen.

1

Identiteit

Allereerst een antwoord op de vraag die Judith in de vorige blog (de inleiding) stelde waarom ik (nu) naar mijn merk wil kijken: Naar jezelf en je positionering kijken is altijd nuttig. Zeker omdat ik anderen ook adviseer dat regelmatig te doen. Momenteel gaat het allemaal goed. New Tailor, de groothandel en de boeken en […]

Lees verder
2

Eigenschappen

Op een ochtend schreef ik het volgende min of meer spontaan op: ‘Mensen werken graag met mij samen omdat ik de schouders eronder zet, een drive heb, goed kan beginnen met een duidelijk doel en meestal positief ben. Ik vind het bovendien belangrijk dat iedereen zich (h)erkend voelt en ben dus gastvrij.’ Mijn enthousiasme heeft […]

Lees verder
3

Keuzes

Binnenkort

4

Plannen

Binnenkort

Roel Wolbrink

5

Interactie

Binnenkort

6

Herijken

Binnenkort

7

Persoonlijk leiderschap

Binnenkort

8

Context en imago

Binnenkort