101% Judith

Onderstaand de acht stappen om tot  het persoonlijke merk van Judith Tielen te komen. Stap voor stap laat Judith hier zien hoe ze haar merk definieert en uitbouwt.

1

Identiteit

Identiteit staat middenin de kern van het 101% IK-model. Omdat een sterk merk authentiek is en trouw aan zichzelf en dus moet passen bij het oorspronkelijke karakter van het merk. Om een succesvol en sterk persoonlijk merk te bouwen, moet ook ik dus op zoek naar mijn identiteit. Dat klinkt enigszins spiritueel of misschien pretentieus. […]

Lees verder
2

Eigenschappen

  Als je mijn moeder vraagt wat ze een goede eigenschap van mij vindt, zegt ze waarschijnlijk dat ik zo slim kritisch ben en onafhankelijk. Met daar snel achteraan vermeld dat ik wel vaak een beetje fel kan zijn. Te fel bedoelt ze dan. En ze heeft gelijk. Vraag je het aan een tevreden opdrachtgever, […]

Lees verder
3

Keuzes

Stap 3 – Keuzes Keuzes maken. In een van de vorige stappen heb ik al aangegeven dat dat niet mijn sterkste eigenschap is. Des te interessanter van deze derde stap voor mij, is dat ik middenin een transformatieproces zit. Nu ben ik zowel ondernemer als gemeenteraadslid en werk ik aan diverse taken met en voor […]

Lees verder
4

Plannen

Inmiddels is mijn verkiezingscampagne afgelopen. Maar wat was het hard werken, veelzijdig en leuk! In deze blog beschrijf ik de campagneplannen die ik heb voorbereid volgens stap 4 in het boek 101%IK: Plannen. De modellen die daarbij zijn gebruikt zijn OGSM en het middelenwiel. Met OGSM (een methodiek met de afkorting van Objective, Goals, Strategies […]

Lees verder

Judith Tielen

5

Interactie

Mijn persoonlijke campagne en het verschijnen van ons boek 101% IKTM vonden beide plaats in het eerste kwartaal van dit jaar. Sinds toen is mijn persoonlijke netwerk enorm gegroeid. Alleen al op LinkedIn steeg het aantal connecties met 10% tot nu 1586 contacten. Ook via andere netwerken ben ik door veel individuen en organisaties benaderd. […]

Lees verder
6

Herijken

Binnenkort

7

Persoonlijk leiderschap

Binnenkort

8

Context en imago

Binnenkort